Familjen Utsis lördag

Idag är det lördag jag ska baka glödkakor. Vi ska äta i kåtan, vi ska äta ren och glödkakor. Adem jagar renen och sebastian slaktar den. Maten var jätte good!!!!!

Efter maten ska jag ta hand om renarna. Sammanlagt har vi 250 renar.

av Alicia

Vi ska äta renar. Jag slaktar renarna. Maten var jättegod. Vi äter maten i kåtan. Jag gjorde den som kebabrullle. Jag sover efter maten eftersom jag är 95 år.

av Fatih (Sebastian)

2 reaktioner på ”Familjen Utsis lördag

Kommentera

