Byn Gabna!

kåtor1 kåtor2 kåtor3 kåtor4

9 reaktioner på ”Byn Gabna!

  1. Margareta Andersson

    Hej igen ! Å vad jag tycker att ni är duktiga , så jättefina berättelser ni har skrivit , å så mycket fina saker ni har byggt ! Jag har verkligen haft kul å lärt mig mycket då jag har följt er blogg ! Riktigt spännande har det varit !!! TACK allihop ! Nu ska jag avslöja vem jag är ! Är ni nyfikna ? Vet ni, jag har en väldigt duktig dotter som jag är VÄLDIGT stolt över , å vet ni ; hon heter Maria Wiman ! Nu vet ni det ! Kul va ? Efter allt det här fina jobbet ni har gjort önskar jag er alla en RIKTIGT GOD O SKÖN JUL !!!! Kramar till er alla duktiga barn från Margareta

  2. hej det va den finnaste byn som jag har sätt maria och din klass från Mare<3 hej då ha en bra dag för jag ska på lucia på fredag
    tja då bra klass 4b ni är bäst tycker jag 😉

Kommentera

