Exkursion i Ågesta!

utflykt bloggutflykt 2utflykt 3

Nu har vi varit ute en hel dag i ett dimmigt och halvruskigt Orlångens naturreservat! Eleverna har varit så fantastiskt duktiga hela dagen! Vi har promenerat och promenerat och promenerat och lärt oss om alltifrån uttrar till vikingagravar till sandlök till stridslystna romare. Bra kämpat 4B!

3 reaktioner på ”Exkursion i Ågesta!

  1. Margareta Andersson

    Hej på er alla duktiga kämpar ! Vilken spännande dag ni har haft , jag önskar att jag varit med !Åt ni matsäck också ? Det tycker jag är det bästa med att vara på utflykt , att få äta matsäck i massor ! jag hoppas att ni inte frös i det ruggiga vädret ! jag tror att jag vet en som frös jätte mycket , det var eran fröken Maria ! Visst var det så ….. eller ? Ha det bra allihopa ! Kramar från Margareta

Kommentera

