Spel-partiet!

demokrati spel blogg

1. Alla får en gratis data att surfa med i skolan som en hjälpande hand.

2. Man får surfa gratis och ringa gratis.

3.Man får spela på varannan rast.

4. Alla ska få två gratis spel, man får välja själv.

RÖSTA PÅ OSS OM NI GILLAR ALTERNATIVEN!

Partiledar Samuel, assistent Isak.

Av Samuel, Mare, Liam och Isak.

6 reaktioner på ”Spel-partiet!

  1. Hasse

    Jag såg en lapp om ert parti och var tvungen att gå in på bloggen. Vilket trevligt parti! Det låter bra att man får surfa och ringa gratis. Då skulle jag kunna ringa varje dag till min bror som bor i Australien.
    Från Hans

  2. Hej!
    Jag tycker det är jättebra att ni har tillgång till datorer och ipads och andra digitala verktyg i skolan. Jag vet att ni lär er väldigt mycket när ni nätverkar tillsammans på olika sätt i den digitala världen! Lycka till med ert parti! /Linda

  3. Bolle

    Det här partiet verkar ju Asabra.. Den digitala världen erbjuder väldigt mycket kunskap och visdom. Min röst hade lätt gott hit. / Bolle

  4. Mattias

    Tjena Spelpariet! En gratis data till alla låter ju kalasbra! Ett steg i rätt riktning! Papper och penna känns lika aktuellt och modernt som griffeltavlor. Ni har min röst!

Kommentera

