Världens elakaste fröken

Världens elakaste fröken

 

Nu har vi läst klart boken Världens elakaste fröken av Petter Lidbeck. Så här tycker några av oss:

”Jag ger boken en fyra för att den är rolig och det är intressant att se vad fröken kommer att göra ed nästa elev.”

”Jag ger boken 5 för den var spännande och lite romantisk.”

”I slutbetyg får boken 3.5 av 5 för det var inte riktigt min typ av bok. Men det var bra att fröken slutade att jobba som lärare på slutet.”

”Boken får en fyra. Det var en spännande och speciell historia. Men det var för mycket pussar och romantik.”

”Jag ger boken 4 av 5. Jag tycker om att man får se fröken från en annan synbinkel för fröken i boken är tvärsemot vad du är Maria. Jag tyckte om Dimitris för han var sig själv trots vad de andra tycker.”

”Boken får betyget 3. Jag tyckte att slutet var spännande!.”

”Boken får 4 av 5. Man sätter sig in i andras perspektiv, till exempel hur det är att vara utstött. Boken gör också att man ser hur andra har det. Boken var bra men inte superbra. Nästa gång vill jag ha en rysare!”

Kommentera

