Huddinge visar!

Idag var jag, Liam, Molly, Elsa, Alicia, Fille, Oliwer och Filip och pratade på Huddinge visar. Publiken var inte jättestor men vi höll föreläsningen som vi hade planerat och ni gjorde, som vanligt, ett superjobb! Dessutom hann vi äta massor med mackor och kanelbullar! 🙂

Jag är så tacksam för att ni följde med mig och gjorde min förmiddag så himla rolig! Hoppas verkligen att vi får komma ut och prata fler gånger om den jätteimponerande kampen för Geografens testamente!

huddinge visar 1huddinge visar 2huddinge visar 3Huddinge visar 4

Ps Igår blev Buster (äntligen!) intervjuad av KP. De ville prata om vår insamling till Syriens flyktingar. Jag har tjuvläst intervjun och såg att proffsiga Buster lyckades få in några rader om vår kamp för Geografens testamente också. Bra jobbat! Tidningen kommer 18 november!

2 reaktioner på ”Huddinge visar!

  1. Malin

    Är då imponerade av ert arbete att jag får sätta mig ner och hämta andan.
    Grattis och ha ett skönt välförtjänt lov.
    Kram Malin Elsas mamma

Kommentera

