Äntligen! Imorgon kör vi! (Och jag är i final!)

Imorgon börjar vårterminen i sexan, vår sjätte (!) termin tillsammans! Jag är helt säker på att detta kommer att bli vår bästa termin! 🙂 Vi kör igång med lektioner som vanligt, med start 08.00 enligt ordinarie schema.

blommor

Idag har jag också fått veta att jag är en av finalisterna till Årets pedagog Huddinge. Jag är otroligt stolt och glad, framför allt eftersom jag har förstått att det bland annat är både elever och föräldrar som har nominerat mig. Det värmer verkligen i hjärtat. 26 januari är det prisgala och då får ni hålla tummarna för att jag vinner! Om sanningen ska fram är förstås 6B en stor del av denna nominering. Jag hade aldrig vågat så mycket och testat så många nya saker om inte ni hade inspirerat mig och peppat mig så mycket. Det är en glädje att få vara med er varje dag och det speglar av sig på mitt arbete också.

Vi ses imorgon! 🙂

Ps Så här förvirrad, glad och förvånad var jag när jag fick veta att jag är en av finalisterna:

final

 

 

4 reaktioner på ”Äntligen! Imorgon kör vi! (Och jag är i final!)

  1. Tess Ousbäck

    Grattis bästa fröken Maria! Vi håller såklart tummarna för dig. Jag kan inte tänka mig en mer värdig vinnare 🙂

  2. Malin Holmlund

    Stort grattis till dig 🙂 Vi är säkra på att du kommer att vinna och oavsett så är vi föräldrar och barn vinnare som får ha en sådan bra lärare.
    Kramar ❤

Kommentera

