Jag vann!

årets pedagog

Jag är så stolt och glad över att jag ikväll blev utsedd till årets pedagog. Tack alla föräldrar och elever som nominerade mig. Som ni alla förstår hade jag ju inte fått detta pris utan mina världsbästa elever i 6B. Ni har peppat mig att vara modigare än jag egentligen är och era idéer och er kreativitet har verkligen inspirerat mig varje dag. Tack!

Här är motiveringen till priset:

”Med sitt entreprenöriella tänk och sin förmåga till innovativ inlärning rustar den här pedagogen eleverna för framtiden. Tack vare ett inkluderande arbetssätt har hon skapat ett klassrum där alla är ett team som arbetar mot ett gemensamt mål.

Hennes engagemang och entusiasm har fått eleverna att nå de mål de inte själva trodde var möjliga. Det som började som ett lokalt intresseprojekt blev snart en uppmärksammad fråga i flera medier och eleverna har fått uppleva att de kan påverka och att deras röster räknas.”

WOOHOOO!!! 🙂

2 reaktioner på ”Jag vann!

Kommentera

