Ännu en dag på Edboskolan….

Jag har världens bästa jobb! Denna syn mötte mig när jag kom in i klassrummet efter förmiddagsrasten. Bästa 6B, ha världens  finaste sportlov!

 

Ps Skolan börjar måndagen 7:e mars med lektioner som vanligt. Ds

4 reaktioner på ”Ännu en dag på Edboskolan….

  1. Galet underbart roligt!!!!

    Skickat från min iPhone

    26 feb. 2016 kl. 16:04 skrev Klass 6B Edboskolan <comment-reply@wordpress.com>:

    mariawiman2013 posted: ”Jag har världens bästa jobb! Denna syn mötte mig när jag kom in i klassrummet efter förmiddagsrasten. Bästa 6B, ha världens finaste sportlov! Ps Skolan börjar måndagen 7:e mars med lektioner som vanligt. Ds”

  2. Marianne Svensson

    Maria, det är ju helt klart att dina elever tycker otroligt mycket om Dig. Det beror naturligtvis på en ömsesidig respekt och någon form av kärlek. Hur länge får du vara med den klassen? Stolt över att vara ”släkt” med dig. Kramer från oss i Fjärås

Kommentera

