Första krönikan i Södra sidan!

”Varje gång jag går ute till exempel i en skog eller på en gå väg så ser jag alltid något skräp. Det som jag ser mest i vårt område nuförtiden är snusburkar, plast, papper, godispåsar och cigaretter. Jag blir så irriterad av det, speciellt när det är skräp exakt bredvid papperskorgar!”

Detta är inledningen på Isaks knivskarpa krönika. Om ni vill läsa fortsättningen så får ni hålla utkik i tidningen Södra sidan lördagen 16 april.

Nästa vecka kommer flera krönikor att skrivas! Ha nu en riktigt fin helg, bästa klassen!

En reaktion på ”Första krönikan i Södra sidan!

  1. Spännande, och så aktuellt!!!

    Skickat från min iPhone

    8 apr. 2016 kl. 13:42 skrev Klass 6B Edboskolan <comment-reply@wordpress.com>:

    mariawiman2013 posted: ””Varje gång jag går ute till exempel i en skog eller på en gå väg så ser jag alltid något skräp. Det som jag ser mest i vårt område nuförtiden är snusburkar, plast, papper, godispåsar och cigaretter. Jag blir så irriterad av det, speciellt när det är skrä”

Kommentera

