Hejdå 6BÄST!

Tack för en jättefin avslutning! Det känns tomt utan er redan. Min fina bästa klass, vi kommer alltid att vara 6BÄST. En gång 6BÄSTARE – alltid 6BÄSTARE! Jag är så otroligt glad för alla presenter. Smyckena kommer jag att ha ofta och de kommer alltid att påminna mig om er. Kärlek!

image

image

image

För att mildra separationsångesten bestämde jag och några tjejer i klassen att vi ska träffas och äta lunch i Trångsund på onsdag! Hör av er om ni vill följa med! Ni har ju min mailadress och många har mitt nummer.

Vår fina gabna-blogg kommer att finnas kvar så länge vi fortsätter att träffas och göra saker ihop! 🙂

Kommentera

